Friday, 22 October 2010

BACA DAN FAHAM - APA YAHUDI BUAT UNTUK KITA UMAT ISLAM

SALAM SEMUA :السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ia adalah bertepatan dengan HaDith Rasullulah s.a.w : mafhumnya :

“ berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu..Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil “

1- kita diajar dalam buku biologi, buku pemakanan ( kajian dan terbitan para kafir ini ) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam, tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman haiwan. Nak ikut kafir ke nak ikut Nabi kita? Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sebab hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan. So kepekatan toksin adalah tinggi di hati ayam, maka makanlah kita toksin tersebut serta bengaplah otak kita umat Islam, sebab percaya buku sains keluaran kafir ini.

2- kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan. Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegembaran Nabi kita selain susu dan madu. Cuba tengok yahudi, mereka minum kopi, starbuck. Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi ditangan mereka.

3- kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol, namun kambing juga adalah makanan Nabi kita. Seolah-olah buku sains ni nak merendahkan pemakanan Nabi kita. Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol.

4- kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus, namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans.

5- para kafir ni juga menggalakkan kita minum dan makan makananan yang langsung tak berkhasiat, contohnya coke dan maggi. Coke tu sangatlah beracun, pastu tidak bagus untuk kesihatan kandungan gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi ). Dan para Melayu kita juga yang ketagih minum.

6- untuk pengetahuan , para kafir agen dajjal ni agak mengwar-warkan kebaikan minum soya ( sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar ), namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurang kesuburan lelaki dan perempuan. Selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser ovari, kanser prostat, serta melemahkan otak dan tulang sebab dalam soya ada hormon estrogen yang sama dengan estrogen kat wanita. Pastu soya ada phytic acid yang membuat penyerapan kalsium, magnesium dan zink yang penting untuk badan kita terjejas.

TOLONG SEBARKAN DAN MAKLUMKAN KEPADA SAUDARA SEISLAM KITA.



trivia¬ ni adalah message forwarded by ayah :)..em, ni baru pemakanan, hiburan dan sukan yang melalaikan belum cerita lagi..
Hukum bersukan harus, tetapi, kalau sukan yang membahayakan nyawa seperti bawa motor atas bukit dan buat aksi terbang seperti superman batman itu adalah HARAM~
maka rugilah orang-orang yang tidak pergi ke program ijtima' thaQafi DPMZ ..terlalu banyak ilmu-ilmu yang dibentangkan~

2 comments:

miSs Hazzi said...

betul ke ni mai?

kalau diorang buat research before that takkan kita tak percaya?

p/s; kalau orang sydney nok gi ugok ijtima' tp tokleh gi kiro gano?

~allahuakbar said...

em terbukti doh..kalu tidok bakpo nabi tak makan hati,limpa..nabi minum kopi...lama doh juga benda ni dok main dale palo..insyaallah..benar lagi sohih..hehe

p/s: tak po oghe sydney tok leh maghi..oghe hok dok salam, kafr zind, MTA, Qaumiyah dan oghe hok meme netak di zagazig city la patok maghinyo. bg sokongan ko program yg dianjurkan..tapi tu la, pelajar lelaki la yg kurg dtg..hoho

click to donate=)