Tuesday 19 March 2013

jangan manja2 dush :x

Assalamualaikum semua

harini saya bangun pukul 9 pagi. hoho
memang hari ni takde kelas, bukan hari ni je ahad-khamis mmg takde kelas, tapi jum sabtu ahad, my time are full
sebab BA Islamic studies kat uni saya ni cam khusus utk org part time, students camtu, org yg kerja , housewife gitu
tapi ape pun ilmu kat uni ni banyak la jugak.modul2 semua kan tapi saya pulak rasa cam kdg2 boring plak (padahal modul test belum buat lagi :P, 3 april ni akan ada assignment, utk keenam2 subjek yg saya ambik. kalau bahasa arab belajar balik kana, inna, mubtada' khabar,, nasib baik da belaja dulu2... w/pn takde la ingat semua kan, syukur sangat sebab ada student lain, revert muslims they dont know anything, belajar abjad alif ba ta dulu, baru belajar bahasa arab yang basic..they need more time to study compared to me

saya ade study partner utk islamic studies. medik tahun 1 dari Tunisia...alhamdulillah ade jugak same course. bolehla bincang2 sikit2

but off course medik tahun 5 saya, taknak bagi lupa, saya kena arrange jadual contoh ulangkaji agama pagi, malam study med : hafal ubat, baca medscape, health issue... oh ye, sy ade suami. suami saya pun ada kelas ahad-rabu (average 8pagi till 3@5ptg), then both of us akan free hari khamis je. saya still msk hari2 cuma sekali je. masak kol 2 camtu, dy balik then kitorang makan bersama...

saya skg ni dok fikir2... saya ambik degree kan islamic + medicine..
saya takut saya tak boleh nak bawa 2 things at the same time.
serious. now i'm good la sbb no kid lagi, what abt in future?
jeng jeng jeng~~ :D


@alexandria,egypt

padahal banyak sgt benda nak buat, tak sempat nak boring feeling je lebih, pls takmau manja2!

bolehlah type link ni utk tambah ilmu + iman =) (sir kt uni yg share)

kawan2 yang tahun 5 tu nak exam tu buat molep2 deh. saya rindu kalian. nak tengok muka nak berbual nak menyanyi. oh okey.. nak masak dah. em menu rini myb bolognise+potato salad. sbb semalam da masak nasi beriyani, so harini masak ringan sket. hubby I perlu diet sbb kg dy da bertambah.yuuhu.

Bye & salam <3 p="">                                                                                                

No comments:

click to donate=)