Thursday 3 September 2015

Demam




Assalamualaikum

sekarang ni da minggu ke-9 belajar gynaecology. well best gak sebenarnya gynae ni..tiba-tiba teringin nak jadi gynae.. normal phenomenon. klu masuk belajar surgery, nak jadi surgeon. pastu masuk belajar pediatric, rasa mcm nak jadi doc ped...cinta lokasi :P

tahun 6 bagi aku best sbb bljar surgery n o&g ..sgt praktikal aku rasa. best.
tapi baannyaaaak sgt nak kena tahu.

tapi kenapa ye hubby aku bila aku nasihat psl kesihatan ni dia x berapa nak percaya ke, atau tak yakin ke aku tak faham

tadi aku cek dia, awk ni bukan setakat selsema tapi dah jadi demam.

tak percaya jugak. 

masa selsema semalam, i suruh dia minum air byk to stay dehydrated..emm x percaya jugak *_*

and i said, pergi mandi la. mandi air sejuk. emm x nak.. sebelum ni masa dia demam i always stay beside him. lap badan dgn air sejuk. nanti kebahla..tp nowadays busy kot. esok ade extra class laks 

p/s: mengikut kajian, chromosome XX lebih kuat melawan demam/selsema dari XY..sbbtu bila lelaki demam (XY), nampak macam teruk sgt..tidur awal, loss appetite,...etc..
pastu bila I jalan dekat sikit dgn dia, dia depakan tgn, takut I jangkit sekali  :X


No comments:

click to donate=)