Monday 26 August 2013

Psyduck

assalamualaikum 

Alhamdulillah


Free untuk seketika sbb 12.9 ni da start sem 2


Bolehlah merayau2 sekejap hehe..


Masa final exam hari tu, aku stress la jugak. Sape tak stress kn klu exam mehehe. Pagi tu cam biasa siap-siap untuk ke exam center. Hari tu hubby hantar aku. Naik teksi cam biasa, sampai je dia tanya aku nak balik kol bape. Aku dgn ringkasnya cakap dlm 11.30. Aku pun terus masuk ke bilik periksa sbb da lewat masa tu. 


Semasa aku jawab paper yg kedua, aku baru perasan jam da pukul 11. Mesej hubbylah. Paper kedua ni, bahasa arab 1jam 45minit. Aku ingatkan 1jam 15minit gitu je..
Paper kedua ni pn start lambat jugak.ade je yg tak kena.


------*******---------------*********--------------



Maisarah, your husband is here,"kata petugas peperiksaan. Dia minta aku keluar sekejap.


Eh hubby aku tak baca mesej ke??


Hubby ajak aku balik..eh, aku ade exam lagi la.. tak habes lg camne nak balik.aiyo


Da la masa tu aku stress dgn exam aku ni, susah tau tambah2 bab idhafah..


Hubby cakap takkan dia kena tunggu 1jam lebih lagi sbb nt dia kena pergi ke sebuah syarikat lepas ni.. aku stress dia pun stress. Dia sempat pergi mall, beli sayur, telur, dll brg rumah, sbb naik teksi smua benda pgg kt tangan...(Mmg teksi pengangkutan utama, 


Aku da tak betul da ni..

Air mata bergenang je masa tu
Aku letak tapak tangan, depan telinga pegang kepala
Pstu jalan laju2 masuk tandas.
Aku biar je pintu terbuka sbb hubby aku ade je kt luar tu
Muka da merah. Adoi tenangkan diri.. u know, skgni sensitif sket sbb ade baby dlm puyot:-) 

Hubby aku pun muka cam serba salah kot,.entahler ke muka blurr. Why you crying?? .....

Dia berdiri je kat situ. Aku da takley tgk muka dia da masa tu. Mood swinging. Kalau aku tengok,aku rasa nak nangis lagi mehehei..
Aku dgr sayup2 je dia cakap nanti sejam lg dia dtg ambik
Aku masuk balik bilik, jawab soalan exam yg berbaki 34 soalan lg aiyooyo

Balik rumah malam tu

Hubby aku cakap awak tahu tak awak macam sape?
Awak ni psyduuuckkkk la hahaha

Gelak2kan aku


Ape ke benda la pulok toklaki aku ni

Saidak ,,ape die

La,, popular cartoon... u dont know???


Okey let me search for u

Dia tunjuk kat aku video psyduck

Meh 

Eish youuu!!

Hahahaha

(Both  :D)

Bila stress, dia letak tangan mcmni

takpela
you , = husband of psyduck :P

2 comments:

sakina said...

haha. mai! May Allah s.w.t ease everything. Be strong okay ;)

mysa said...

hehe insyaallah sakina!!
amin ya rab!! :)

click to donate=)