Wednesday 24 June 2020

post kedua




Okey ni post kedua :) :)

Bukan senang ni nak cari masa update blog ni.. sekarang ni aku stay da nak 4 pagi semata-mata nak throwback life aku dulu-dulu ekeke. 

Sebenarnya aku nak update gambar aku pergi pulau perhentian haritu. kenapa la aku baru pergi ya allah masyaallah aku rasa macam best sangat.. sebelum ni aku rasa macam serabut banyak masalah je, pergi sana terus  lupa masalah tu, rasa macam hidup kembali seusai sampai di Selangor balik haha over betul kak mai.

Memang betul-betul refresh.

Korang pergi laa kalau belum pergi lagi oh yaa aku pergi lepas habis pkp .. musim coronavirus kan haritu duduk rumah je semua orang tak boleh rentas negeri kecuali dengan surat keizinan dari pdrm

lepas tu berpanjangan sampai ke bulan puasa pkp masa tu, suami aku punya stress tahap max kot sebab niaga kurma banyak order alhamdulillah .semua orang beli online je, pkp kan, rumah aku pennnuh dengan stok kurma. suami aku install aircond takut kurma rosak sebab panas, kurma kena stay in cool and dry place, peti sejuk memang penuh kurma sampai aku stress nak letak lauk pauk sayur-mayur kat mana adakah aku tak perlu memasak lagi? adakah aku perlu bercuti tak payah masak ekeke.. itu adalah mimpi (housemaker mana ada cuti :P)

  takleyh keluar rumah lepastu raya pun kat rumah jugak ya rabbi ujian betul .. tak meriah tak happy sangat .. berkurung je dalam rumah

habis je pm tan sri muhyiddin umum dah boleh rentas negeri aku tak ingat bila ..aku rasa 12 jun, suami aku terus tempah 14 jun 2020 pulau perhentian resort dan bot by seven seas company. 

Walla

Pantai bersih dah la takde orang resort baru je buka, normal price rm450 semalaman tapi aku dapat rm270-rm290 tak sure, of kos la duit suami kan ekekee.. mat salleh ada la dua tiga family tak ramai alhamdulillah.. terjaga mataku..

Laptop aku ni agak kuno sikit processor lambat
Nanti la bila2 aku letaak gambar pulau perhentian

Boleh tengok dasar laut . sangat cantik airnya masyaallah







3 comments:

michelle said...

test

michelle said...

Izin promo ya Admin^^
bosan tidak ada yang mau di kerjakan, mau di rumah saja suntuk,
mau keluar tidak tahu mesti kemana, dari pada bingung
mari bergabung dengan kami di ionqq^^com, permainan yang menarik
ayo ditunggu apa lagi.. segera bergabung ya dengan kami...
add Whatshapp : +85515373217 ^_~ :))

Matina said...


I started on COPD Herbal treatment from Ultimate Life Clinic, the treatment worked incredibly for my lungs condition. I used the herbal treatment for almost 4 months, it reversed my COPD. My severe shortness of breath, dry cough, chest tightness gradually disappeared. Reach Ultimate Life Clinic via their website at www.ultimatelifeclinic.com . I can breathe much better and It feels comfortable

click to donate=)