Wednesday 11 December 2013

His Name is Abd Al-Rahman :)




Assalamualaikum

Alhamdulillah, da selamat lahirkan seorang bayi ke dunia ini hehe

memanglarrh...memang... syurga itu di bawah tapak kaki ibu & ganjaran melahirkan bayi; akan diampunkan segala dosa, bersih seperti kain putih Allahuakbar.....

Lepas melahirkan dia, saya macam terlelap, sedar2 da dalam bilik khas yang disediakan utk beranak dan selepas beranak
Sedar2 perut da kempis.. macam mimpi...tengok siling hospital...gosok-gosok perut
Eh... mana anak aku?? Sape ambik anak aku??

Tiba-tiba dengar suara orang yang aku kenali; suara hubby, umi & family mertua dekat luar 
Diorang masuk...senyum..
Diorang cakap nak gi tengok baby...dalam 5 minit, diorang datang balik sambil tunjuk gambar baby kat phone
masa ni aku rasa blur..pastu aku takley tengok muka hubby
entahlaa...rasa sedih pilu happy excited semua campur-campur ..macam nasi kerabu

then bila kat wad, nurse bawa baby..
diorang tukar2 pegang baby
aku..... still cam tak percaya da ade baby
mengikut pembacaan hubby, memang normal perasaan ibu yang baru bersalin macam tu
kalau umi pulak, lepas dia lahirkan abang aku (anak pertama), dia marah-marah ayah aku..meheheii..pastu ayah aku pujuk umi aku hehe sweet je...

tak nak cakap banyak hehe..tu la memori lahirkan anak yang pertama kat dunia ni
masa hari ketiga camtu baru la rasa oo aku da ade anak, pastu senyum sorang2 haha..

sekarang baby tidur, hubby tidur so bolehla huha huha kejap
lepasni nak sambung study tentang Tafsir... Quranic Argument

baby keluar awal tiga hari due date..sepatutnya 5/12


#to Abd Al-Rahman
Mama proud of having you
You, my precious boy, my Love, my world and my everything <3 font="">






:)
always and always ...appreciate your mom, pray for them and hug them while they stay alive... :D



No comments:

click to donate=)